E PLURIBUS UNUM



E PLURIBUS UNUM Välkommen till min blogg! Här ventilerar jag mina tankar, framförallt om politik, men blandat med lite annat. Jag är övertygad socialdemokrat, hängiven Benficasupporter, galet Beatles-fan, stolt moster och mycket annat. Häng med!


2007-07-23

Semester, helgen m.m

Äntligen semseter!
Nu har jag jobbat straight, utan en enda dag ledigt fram tills i fredags. Men jag avlöste sista arbetspasset på Marieborg med delagationshelg...på Marieborg! Det var givande: många intressanta debatter, besök av både Laila och Jytte samt andra trevligheter. I lördags var jag förövrigt på ledaren i Folkbladet. Alltså, jag skrev inte, men jag hade blivit intervjuad med anledning av SSU-kongressen och ordförandevalet.

I övrigt vill jag bara upprepa hur skönt det är med ledighet! Två veckor kvar tills kongressen, och sedan ska syrran gifta sig och sydafrikaner kommer till Norrköping i vårt SSU-projekt. Så mycket händer. Synd bara att solen vägrar titta fram...
Anyways, vi höres!

Inga kommentarer: