E PLURIBUS UNUM



E PLURIBUS UNUM Välkommen till min blogg! Här ventilerar jag mina tankar, framförallt om politik, men blandat med lite annat. Jag är övertygad socialdemokrat, hängiven Benficasupporter, galet Beatles-fan, stolt moster och mycket annat. Häng med!


2008-02-29

Sydafrikaprojektet fortsätter!

... Nu är 3 representanter från ANC Youth Legue på besök i Norrköping. De kommer unde rden närmaste veckan följa med oss på SSU- och partiarrangemang, uppleva Norrköping och viktigast av allt: gå en handledarutbildning i ABF:s regi. Vårt sambarbetsprojekt handlar om studiecirklar som metod för att förändra genom demokratiska organisationer. I höstas bloggade jag från mitt besök i Sydafrika, och nu är alltså några här i Sverige sör att bygga vidare på projektet. Vi hoppas att vi alla kommer få ut mycket att beösket!

Allt för nu.

Inga kommentarer: