E PLURIBUS UNUM



E PLURIBUS UNUM Välkommen till min blogg! Här ventilerar jag mina tankar, framförallt om politik, men blandat med lite annat. Jag är övertygad socialdemokrat, hängiven Benficasupporter, galet Beatles-fan, stolt moster och mycket annat. Häng med!


2007-03-25

Ny ordförande i Sodalitas

Såhär i mars hålls väldigt många årsmöten, konferenser och kongresser. Det socialdemokratiska studentförbundets klubb i Norrköping, Sodalitas valde i onsdags en ny ordförande- mig.
Jag vill ta tillfället i akt att tacka för förtroendet. Jag hoppas verkligen att jag och den nya styrelse ska lyckas få liv i en klubb som jag ser väldigt stor potential i. Och jag tror att vi kommer att lyckas. Nyckeln till framgån ligger i att få fler aktiva medlemmar. Jag tror att det finns många studenter i Norrköping som längtar efter oss precis som vi längtar efter dem, men kanske inte vet att föreningen finns. Jag ska verkligen göra mitt bästa för att vårda Sodalitas och mitt ärofyllda uppdrag. Jag tror också på ett starkt samarbete med SSU och vår systerklubb i Linköping- Spartacus. Tillsammans är vi starka- göm inte det!
Återigen, tack!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis och lycka till!!! Jag tror att det kommer bli jättekul!

Anonym sa...

Vad bra!
Allt som görs blir bara till det bättre, eftersom det inte varit någon vidare vereksamhet på sistone...