E PLURIBUS UNUM



E PLURIBUS UNUM Välkommen till min blogg! Här ventilerar jag mina tankar, framförallt om politik, men blandat med lite annat. Jag är övertygad socialdemokrat, hängiven Benficasupporter, galet Beatles-fan, stolt moster och mycket annat. Häng med!


2007-08-22

23 år idag!

Idag fyller jag 23! Kände mig lite klokare när jag steg upp i morse =)
Tycker att det är ganska trevligt att fylla år. Började tyvärr dagen med 2 timmars statistikföreläsning. Jag är inte helt överentusiastisk över detta fantastiska ämne, och att det dessutom är en hel termin... Blir heller inte lättare av att jag är i Sydafrika under tentan (=))

Men, men...nu var det ju ett blogginlägg om min stora dag, inte bläig statistik...!
Lunchade och fikade med mamma. Många har hört av sig och grattat, tack!
Present då? Bidrag till en ny säng!! Jippie! Ska kasta bort min trånnga 1,05 för gått och gotta mig i en bredare 1,40 framöver. På lördag blir det besök på Ikea!

Nu tänker jag fortsätta njuta av min födelsedag!

Inga kommentarer: