E PLURIBUS UNUM



E PLURIBUS UNUM Välkommen till min blogg! Här ventilerar jag mina tankar, framförallt om politik, men blandat med lite annat. Jag är övertygad socialdemokrat, hängiven Benficasupporter, galet Beatles-fan, stolt moster och mycket annat. Häng med!


2007-08-05

SSU:s kongress i Örebro 6-10 augusti

Imorgon, måndagen den 6:e augusti börjar SSU:s kongress i Örebro. I år fyller SSU dessutom 90 år, vilket naturligtvis kommer att uppmärksammas.

Jag ser verkligen fram emot att åka på kongressen och diskutera politik och träffa vänner. Det kommer bli hårt, intensivt och tufft, men förhoppningsvis blir det en lyckad kongress som ett avstamp för en bättre framtid. Jag hoppas verkligen att tråkigheterna ligger bakom oss nu.

Jag lär återkomma med kommentarer efter kongressen... Under tiden rekomenderar jag intresserade att följa kongressen på webben!

Vote Laila!

Inga kommentarer: