E PLURIBUS UNUM



E PLURIBUS UNUM Välkommen till min blogg! Här ventilerar jag mina tankar, framförallt om politik, men blandat med lite annat. Jag är övertygad socialdemokrat, hängiven Benficasupporter, galet Beatles-fan, stolt moster och mycket annat. Häng med!


2009-12-19

Hittar tillbaks till julstämningen

Hohoh!

Nu är julen (nästa) här! Hade börjat komma i julstämning, men hittade pälsängrar hemma som förstörde lite för mig. Har ägnat mycket tid till att tvätta allt jag har, dra ut möbler så anticimex kunde spraydöda de små äcklena, vilket har bidragit till uteblivande bloggning. Men nu är de borta (förhoppningsvis, kan ta ett tag tydligen), och lägenheten är återigen "spotless" samt fylld med juldekoration. Nu kan jag äntligen mysa in julen.

Jag jobbar visserligen måndag och tisdag, men det blir framförallt att städa kontoret, sortera papper och pressklipp etc. Julen ska jag tillbringa i Katrineholm hos syter med familj tillsammans med hela familjen. Längtar! Får se vad som händer på juldagen, om det blir fortsatt julemys eller om det blir utgång...

God jul till er alla!

Inga kommentarer: