E PLURIBUS UNUM



E PLURIBUS UNUM Välkommen till min blogg! Här ventilerar jag mina tankar, framförallt om politik, men blandat med lite annat. Jag är övertygad socialdemokrat, hängiven Benficasupporter, galet Beatles-fan, stolt moster och mycket annat. Häng med!


2007-05-18

Ursäkta röran!

Hemma hos mig är det nu ett fullkomligt kaos, jag lever bland flyttkaronger. Nästan i dem. Har precis flyttat till min nya fina lägenhet=). Hade varit skönt att få ägna helgen åt upppackning, men den ska ägnas åt SSU Norrköpings KS-helg. Men jag misströstar inte, det ska blir trevligt och förhoppningsvis utvecklande. Hoppas även på att kunna försvara vinsten i TP!

Ha en trevlig helg, och hoppas på lite sol!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ack ja, ack ja...men fint blir (är) det. Jättemysig lägenhet.
Tids nog försvinner flyttkartongerna upp till vinden. Det finns de som inte packat upp sina kartoner på åratal. Du kommer nog att ha packat upp allt innan maj månad är till ända.
Det var ju fantastsik hjälp du fick av SSU:arna med flytten och montering av garderoben.