E PLURIBUS UNUM



E PLURIBUS UNUM Välkommen till min blogg! Här ventilerar jag mina tankar, framförallt om politik, men blandat med lite annat. Jag är övertygad socialdemokrat, hängiven Benficasupporter, galet Beatles-fan, stolt moster och mycket annat. Häng med!


2007-06-14

Glad sommar!

Nu är sommaren här på riktigt! Åh vad härligt det är!
Imorgon bitti drar jag till Malmö och s-studenters förbundskongress. Det ska bli (minst sagt!) intressant, det är dessutom min första. Så jag hoppas på många spännande politiska diskussioner! Det ska naturligtvis också bli roligt att träffa så många andra likasinnade. Kanonskoj helt enkelt =)

Kommer hem till norrköping på söndag kväll ca 22.30 (vilket innebär att jag kommer i säng närmre halv tolv...) men jag måste "gå upp" igen redan vid 2-halv tre snåret för att bege mig till Arlanda. Ska nämligen till underbara Portugal i drygt en vecka innan allvaret med jobbet börjar! Livet är hårt ibland...! =)

Som ni säkert förstår kommer det därför dröja ett tag innan jag skriver igen i bloggen. Tar semester från den också =)

Jag önskar er alla en riktigt glad sommar med strålande sol varje dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var kul att träffas i Malmö!

Unknown sa...

Hoppas du har det skönt i Portugal!