E PLURIBUS UNUM



E PLURIBUS UNUM Välkommen till min blogg! Här ventilerar jag mina tankar, framförallt om politik, men blandat med lite annat. Jag är övertygad socialdemokrat, hängiven Benficasupporter, galet Beatles-fan, stolt moster och mycket annat. Häng med!


2009-09-02

Sjuk

Det började i måndags, tappade rösten i/efter fullmäktigedebatten om elitklasser. Igår hade jag fortsatt ont i hlsen och lite hängig. Idag är halsen rätt okej, men har haft lite feber och varit allmänt hängig och ont i lederna. Efter några ipren känner jag mig halvt levande. Räknar med en halvslö dag imorgon också. Men ska till tandläkaren och bör städa, det var allt för länge sedan. Grejer som ska till vinden etc...

Idag har det mest blivit TV, allt ifrån Rachel Ray till komedirepsriser och Sex and the city på dvd. Ikväll går en dokumentär om Obama jag tänkte kolla på, och så kanske något avsnitt av Lost, har bara 3 kvar nu...

Inga kommentarer: