E PLURIBUS UNUM



E PLURIBUS UNUM Välkommen till min blogg! Här ventilerar jag mina tankar, framförallt om politik, men blandat med lite annat. Jag är övertygad socialdemokrat, hängiven Benficasupporter, galet Beatles-fan, stolt moster och mycket annat. Häng med!


2009-09-13

Söndag

Så var det söndag igen, och snart dags för en ny arbetsvecka (eller pluggvecka, hur man nu ser det). Men inte än, för i skrivande stund är klockan 17.40 och det finns god tid för filmtittande, Agenda och Ben & Jerry's! Idag har jag för övrigt gjort lite av varje. Planerat och förberett lite av veckans arbete, fikat, pratat om viktiga saker och organiserat foton. Nu står även friidrotten på i bakgrunden (Grand Prix-finalen).

Ser med blandade känslor fram emot veckan som kommer. Har lite saker utanför rutinerna att göra. Ska även försöka hinna träffa girlsen för skitsnack och planering av vårresa till någon trevlig europeisk stad.

Ja nu har ni väl full koll på mitt liv, eller? ;-)

Jag lider vanligtvis av kronisk söndagsångest, men den är faktiskt inte så stark idag. Ska passa på att njuta. Gör det du också!

Inga kommentarer: