E PLURIBUS UNUM



E PLURIBUS UNUM Välkommen till min blogg! Här ventilerar jag mina tankar, framförallt om politik, men blandat med lite annat. Jag är övertygad socialdemokrat, hängiven Benficasupporter, galet Beatles-fan, stolt moster och mycket annat. Häng med!


2009-09-05

Styrelsedagar och mystery night

Är hemma en snabbis. Har spenderat hela gårdagen, natten och halva dagen med arbetarekommunens styrelse på Marieborg för att planera nästa års val. Utan att gå in på detaljer så måste jag säga att jag är nöjd med diskussionerna. Känns bra att vi verkligen satt oss ned och funderat på föregående val (inkl EP-valet) och vilka lärdomar och nya tankar vi tar med oss inför de vktiga valen nästan år ungefär vid den här tiden.

Om en liten stund blir jag upplockad av mina girls. För två veckor sedan fyllde jag 25 och fick då en "mystery night" i present av dem. Jag vet fortfarande inte vad det innebär, mer än att det kommer bli något alldeles extra. Är oerhört spänd och förväntansfull!

Trevlig helg till er alla!

Inga kommentarer: